Happy Fitness Moments !

På Fitnessresan har Helene och Gyula gjort ett schema till oss, det
är absolut inte obligatoriskt, men det är ju därför vi (jag) är där.

Att lära, träna, lära, lyssna, se, träna.
De puttar även in en vilodag, då våra kroppar chockas på riktigt där nere.

Men denna vilodagen blev allt annat än vilodag.
Pojkarna Håkan och David hade hyrt racer cyklar som väger runt 7 kilo, fyra stycken och
jag fick frågan att följa med.


Fyra mil trampade vi oss runt, jag och Helene ihop, och killarna spöade skiten ur oss i alla backar.
Snabbt gick det kan jag lova, och jag är förälskad.
Cykling !
Absolut inte spinning, fy.
Men Cykling på Fuerteventura. Vackert, strålande.
Benen praktiskt taget LED från början till slut. Pumpet och mjölksyran var inte nådig.
Häftig utmaning, som efter många mentala dippar dessa fyra mil, klarade av helnöjd !

Tack för en oförglömlig dag, och en snygg cykelbränna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0