Hitta glädjen igen.


Igår gjorde jag något väldigt annorlunda för mig själv och min träning.
Jag körde endast bänkpress och armhävningar med "klapp". Men klappen sitter inte riktigt där än, då störtar jag i backen.
Att coach G försökte vända mitt sinne häromdagen var guld. Att inse att det finns bättre träningspass och sämre.
Som att gå in och bara köra bänkpress en dag, och sen lämna gymet igen. Att vara nöjd över det, och inte krångla till det alltid. Att inte pass efter pass ska vara precis som jag tycker ett pass ska vara.
Det ger utveckling det också, och framför allt i det mentala. Det behöver jag.

Igår blev det en helsikes massa bänkpress, och roligt blev det. Att endast huvudet var fokuserat på just den övningen under passet. Riktigt roligt.
nöjd tjej efter träningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0