Kroppen vill nu.

Efter tre dagars ofrivilligt fastande, då jag i måndags föll in i någon sorts dvala och mådde dåligt.
Jag trodde absolut det var maginfluensa. Och det stämmer in nästan överallt, förutom att jag inte spytt.
Men bara tanken av mat har gjort mig illamående.


Jag har mått helt okej i kroppen utan föda, men så fungerar ju också kroppen.
Den utsöndrar energi i den mängd att vi ska orka "jaga" födan när vi kommit in i en fastande period.



Imorse gav jag mig iaf ut på en promenad med vovven, och nu har jag klippt en proteindrink.
Magen ska inte direkt hetsas hade jag tänkt. Ikväll har jag passet på gymmet, då jag ska utstråla energi till deltagarna och ge motivation till deras hjärnor och muskler.
Så energirik & ren mat ska ner i små portioner.
Imorse orkade jag inte med peppande musik i öronen, så jag valde ett avsnitt från min app, BODY RADIO.
Perfekt, mycket snack med bra folk, och ingen reklam !
Idag blev det Jannika "Hyper" Larsson som promenerade med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0