Kvällsrunda.


När jag tittar på bilderna från Fuerteventura är det med ett stort leende.
Särskilt kvällsbilderna före eller efter middagen. Jag och Frida skapade oss många skratt,
bilder som ingen kommer få se, bilder alla kommer få se.
Vi skrattade ibland så mycket och högt, att vi kunde väcka hela anläggningen.
Nu är det dags för kvällsPW med min tjej. Jag är dödstrött, efter målning, möblerande. 
Och tanken att jag har hela kvällen framför mig med mer målning och möblering, gör därför att jag måste ut en lång härlig runda.
Varför gå själv när jag har världens bästa vän som gillar träning, frisk luft, ett sunt levnadssätt och älskar när kroppen orkar mer än vad man tror, lika mycket som jag själv gör ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0