Att aldrig sluta le.

En lång dag bakom mig. Spännande på alla sätt, men jag orkar inte tänka en sekund till.
Efter all information som fastnat i mitt huvud var det direkt ner till nästa gym, mitt "hem" gym. OPEN GYM.
Där stod det Easyline på schemat, och 18 glada människor hade bokat in sig. Vilket också är maxgränsen.
Jag trodde inte någon skulle dyka opp, då jag var rädd att jag hade skrämt de förra torsdagen.
Men visst stod de där tappra och peppade, och SOM vi ÖSTE!
Rocktjej som jag är enda in i själen, så är ju rockmusik det självklara valet.
De jobbade på stenhårt, och ännu hårdare när jag peppar lite till.

Detta ger mig en enormt glädje, att någon tar i, efter mina ord och hur jag försöker inspirera.
Jag skulle vilja ha en stor BAMSEkram av alla samtidigt, men så bra känner vi inte varandra än ! :)
Jag fokuserar mer på styrka och uthållighet, och vill att de får känna hur mjölksyran smyger sig sakta på.
Ikväll mådde de strålande, och jag vet, Imorgon mår de ännu bättre !
Nu lever jag på ett leende fram tills nästa torsdag, då redan ikväll blev det fullbokat igen !
EN STOR KOPP KÄRLEK TILL ER KÄMPAR !
Ps. Easyline är styrketränings maskiner där man jobbar med luftmotstånd.
Desto hårdare du trycker, drar, puttar osv... desto hårdare och tuffare blir det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0