En dag att minnas !

Igår när jag gick och la mig hade jag en klump i magen.
Idag när jag vaknade var det bara att ge sig på det.
Måttbandet.
Jag sliter för en formtopp just nu, där jag vill tajta till kroppen men samtidigt gärna öka i muskelmassa, men iaf behålla det jag har.
Jag har fem mätpunkter som jag valt på min kropp.
Navel, 5cm under, 5cm över, Troskanten, och bredaste stället på rumpan.

Två veckor sen jag mätte & vägde mig sist. Vågen vill jag ha så stilla som möjligt. Då vet jag att jag inte går åt fel håll.
Jag blev positivt överraskad när jag tittade på siffrorna, men ännu mera när jag la ihop allt.
Susade ner till gymmet, och hade sådant tryck av glädje i kroppen, så 7km varierande lutning och fart på löpbandet,
och 3 km på stepmaskinen. 1 MIL, 1 MIL ÄR ALLTID EN MIL !
Ni kommer få se resultaten, när det är dags. När jag känner mig redo.
Idag njuter jag och är tokstolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0