En Extra Tanke på Fettisdagen.


Jag kollar kalendern, min väggkalender som hänger på min dörr, så jag
smidigt ska kunna se den varje dag, fylld med inspirationsbilder, nerklottrad av all min dagliga träning, mina mål,
mina framgångar....
26! 26 små dagar kvar. Jag vet jag tjatar, men har man upplevt detta fantastiska en gång, så längtar
man jämt dit.

Fitnessveckan, Playitas, Fuerteventura.
Så idag finns det inte en chans på miljonen att en semla smiter ner i min mage. Inte två heller.
Det är inte semlan som tar mig dit jag vill. Det är min disciplin, motivation & hängivenhet till min kropp som tar mig dit. Ingens kropp mår bra av en semla, tror ni så är fallet, Är det en stor lögn endast mot er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0