Farligt att hoppa ?


Tittar man på min högra arm nu de närmsta dagarna, så tror man det är farligt att hoppa hopprep.
Och tro mig, jag var nära till tårarna på mitt och Fridas Crossfit inspirerande pass häromdagen.

Hopprepet var förlångt, men snurrade man det runt handen ett varv, blev det för kort.
Så jag gjorde det bästa av situationen och bet ihop. Efter ett tag fick jag in känslan för repet,
men min arm ser desto sämre ut. :)

Men, FORTSÄTT HOPPA HOPPREP. Bra träning för att få upp pulsen.
För ett år sedan avskydde jag det, och kunde inte göra 7 hopp i följd.
Men nu hoppar jag som om jag vart född till det.

MAN BLIR BRA PÅ DET MAN ÖVAR PÅ !



FEEL IT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0