Fitnessveckan.


Nu är allt betalt och klart inför resan. Nu är det bara att vänta in sista infon, flygbiljetten
och försöka njuta de sista dagarna  !

Viktig del är att inte stressa upp sig, det kan lätt bli pannkaka av det hela.
Jag är bevis på det, jag var knäckt dagarna innan avfärd i höstas, och övervägde stort om jag skulle
hoppa av.

Jag är överlycklig att jag valde att följa med, trampa på den trösklen, och hitta lyckan, vakna med ett leende
varje morgon, önskan om att veckan aldrig skulle ta slut. Jag hittade rätt på den resan.

Nu åker jag i väg igen, för att knäcka fler trösklar, få inspiration och motivation.


VILJAN OM ATT ALLTID BLI BÄTTRE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0