HEJA MIG !

Nyhetsflödet på facebook är ungefär så här.


Proppmätt på kakor...
Har ätit världens godaste bakelse...
Har unnat mig nygräddad kladdkaka....
Glass är så gott....
Det svider. Är Vi så besatta av att äta denna sockermängd rakt upp och ner ?
HEJA MIG.
Disciplinen är GRYM, TOKGRYM. Jag faller inte för något just nu. Hjärnan och Hjärtat har total FOKUS.

Mitt nyhetsflöde lyder ungefär.
Grymt Ben Pass...
Protein, Kolhyderater och Fett.
Uppiggande morgonpromenad...
Jag njuter av rörlighetsträning...
Så ren mat som möjligt...
Jag kommer varje dag närmare mitt mål. Det finns inga genvägar.

Jag svävar lite i väg. Men förstår ni poängen ?  Jag menar inte att alla ska toksatsa, lyfta tungt eller springa en mil varje dag.
Men det jag menar är att INGEN mår bra av SOCKER.

Jag vill endast att ni ska må bra, på rätt sätt. Inte vad ni vant hjärnan att tro.



Kommentarer
Postat av: gabbi

gött!! mitt sockermonster börjar sakta men säkert också försvinna men fy fan vad dryg han är :) det enda jag fick läsa på min facebook vara alla blommor och romantiska middagar alla hade fått. Så ja jag blev lite bitter, men sen insåg jag att min man är rätt bra ändå. Han gillar inte klische dagar så jag vet jag får rosor en annan dag :D jag får leva på det istället! take care gumman! stooor kram, ps jag går som en 90 åring idag. GOOD SHIT

2012-02-15 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0