I FELL IN LOVE.

När jag tränar, så ska jag se fräsch ut. Jag ska känna mig snygg, även när kläderna är blöta av svett.
Jag vill trivas i det jag har på mig, annars blir min träning också osäker.
Min svaghet när det kommer till träningskläder stavar NIKE.
Jag dör lite varje gång de släpper ny design på träningslinnen. De sitter så perfekt, du känner inte att du har dem på dig. Och ibland kan jag bli irriterad när de inte släpper ny design när jag är sugen på ett nytt linne.
Har det gått för långt ?
Igår fann jag äntligen ett nytt. Så i veckan kommer det hem till mig. :)
Det brinner i fingrarna på det, jag vill känna, svettas, ta foton, jag vill göra allt i det.
Så nu börjar förmiddagen med ett pass Zumba och efter det en timma på löpbandet.
Adidas tröjan är inte helt fel den heller !
Vi blir förhoppningsvis väldigt fina tillsammans !
Ha en mysig söndag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0