Inte lätt även om man vet.



Frukost. Denna eviga måltid som det tjatas om. Dagens viktigaste mål för kroppen.
Jag har alltid haft svårt att äta på morgonen, men det är betydligt enklare nu, då jag går mina morgonpromenader på tom mage, och låter hungern smyga sig på.
Varm frukost går mega bort, då lukten skrämmer bort mig från frukostbordet.
Frukost som jag måste tugga i mängder gillar jag inte heller.

Jag har hittat mitt optimala, det jag mår bra av och längtan efter denna frukosten varje morgon är suverän!
Smoothie ! Kvarg, Mjölk, Havregryn, Hallon&Blåbär !
Jag mäter och väger allt, uträknat, och alltid en extra tanke är tänkt hur dagen kommer att se ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0