Kicken.


Att få kicken av träningen innan man ens har börjat träna ?
Jo då, det hände idag.
Jag och den fina tösen Gabriella hade bestämt för ett pass.
Hon önskade armar, jag önskade rygg.
Och som vi körde. vi båda taggade och peppade varandra så det kändes som om det inte
fanns något slut på passet.
Efter 90 minuter så fick vi avsluta.
Ryggpasset blev massa set på Latsdrag, rodd 0 grader och raka mark. Jag försökte tokfokusera på teknik, slappna av i axlar och känna god hållning. Tyckte vi gjorde mycket bra ifrån oss, skakande och glada skiljdes vi åt.

TACK GABBI !
Idag har jag träffat mina fina vänner, fått så mycket energi och förhoppningsvis skänkt lika mycket energi till dem !  NI ÄR SÅ VIKTIGA FÖR MIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0