Magiskt farligt.

Jag är lycklig över att gårdagens benpass blev flyttat till idag. Igår blev det armar ist, då jag inte kände mig fräsch i benen alls.


Och vilket jäkla pass jag fick till ikväll. Jag blir så inspirerad av mig själv när jag förstår, just där, i nuet, hur grym jag är på det jag gör. Jag kunde inte sluta stirra på vikterna, och jag fick slita mig i från den liggande benpressen. (För mer övningar stod ju faktist på schemat)
Jag befann mig på Fitness24Seven i centrum Kristianstad, och vilken stämning. Känslan där inne var så vänskaplig, och visst var det karlar som erbjöd sig att passa. Tummen opp !


En härlig kväll, jag längtar efter John Blund, och morgonpromenaden med Frida kl 08.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0