På väg mot det (o)MÖJLIGA !


Stela jag är på väg mot Smidiga mig !
Körde ett jäkla bra benpass idag, hade en aning bråttom, så mellan mina set av:


Liggande LårCurl
Liggande Benpress
Utfall med vikt
Trad. Marklyft
....Så hoppade jag burpees och djupa knäböj med hopp.

Sen tog jag övningarna jag fått av Martin och övade upp min rörlighet.
(Martin har pass med sin PT imorgon, så jag fick extra pepp där) Han ska inte få vinna!
I slutet av passet, kunde jag som ovan, sitta och få tag i fötterna med raka ben !
En bild, och den skickades till Martin och även Gyula.
Gyulas svar blir. Du är för skön du, nästa steg är att sitta i samma position
och lyfta hälarna från golvet med hjälp av fingarna.
Jag antog utmaningen, så även det ska klaras av innan den 18 Mars ! HEJA MIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0