Träningsglädje.


Lördagar för mig är heliga. Det är då jag ska ge mig på minst en mil i cardio.

Jag valde löpbandet och step maskinen idag, då jag har köpt nya löparskor, och måste
verkligen känna efter så att jag ska behålla dem.


Trycket i benen var galet, och fötterna smektes av skorna. 1,2 mil skrapade jag ihop och
hade det inte varit för att jag visste att kroppen behövde påfyllning i matväg, hade jag kunnat fortsatt tills
jag åkte av bandet.


Lördagarna ger mig en känsla av odödlighet i gymet, jag vet inte varför. Det ger mig motivation.


I eftermiddag väntar en utmaning på mig där nere....


Skorna är det fulaste jag sett, ju mer jag tittar på dem, desto fulare blir dem.
Men komfort är det som gäller, jag fick slänga i väg tankarna om ett par vackra skor.
Och som jag längtar att få hoppa i dessa kl 06.00 och vandra upp i bergen på Fuerteventura ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0