Tuffare & Hårdare.


Facebook har gått hett idag.
44 dagar kvar till Fitnessresan, och Gyula hetsar, alla hetsar varandra.
Ner till gymmet och dags för benen. Efter min super PW imorse, så var benen ganska pigga iaf.
Benen skulle inte bära mig efter passet var det tänkt.
Förberedde benen med lätta tyngder eller kroppsvikt innan det var dags att dra igång.
4xUtfall i smith / ben
4x Liggande lårcurl.
Och marklyft. Dagens viktigaste övning. Smög som attan med vikterna, då min rygg inte är min allra bästa vän. Erector spinae skrattar åt mig varje gång i alla övningar, när som helt.
Sen avslutade jag med 1½ reps på benspark & sittande lårcurl. Där matade jag till mjölksyran nästan sipprade ur benen.

Fredag kväll är välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0