Utmaning.

Ja, sagt och gjort.
Stel som en pinne är jag, vissa delar är mycket bättre än andra.
I traditionella marklyft har jag snart inga problem med att sitta ner utan att lyfta på hälarna.
Som jag kämpat !
Kort som attan är jag i baksida lår, jag kan inte enkelt hänga fram och sätta händerna
i marken, platt.
Så nu har Martin utmanat mig, inom en månad ska vi lyckas. Bildbevis på mms, och sen blir det upp till bevis i Mars i Stockholm !
Vi har ungefär likalång väg dit, så detta ska bli otroligt roligt !

En av övningarna som ska ta oss mot vårt mål.
Kikar ni på mina knän i stående övningen, kan man se att jag böjer dem. De ska vara spikraka !

Snart !
Det enda jag kan gilla med bilderna är min rygg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0