Victoria + Endorfiner !

Jag och Frida hade varsitt fokus på gymet idag.

- Jag nötte marklyft, frontböj, frivändningar, chins.
Sen mördade vi magen. Det är absolut min sämsta muskelgrupp. Magmusklerna.
Jag gillar det mindre att träna. De tar lång tid att göra slut på,
och hur mycket det än svider och hur många övningar som helst,
så efter 1 minut känns allt okej igen. TRÖGT ! Men jag vet att
kontakten jag känner när jag sliter, kommer även kännas imorgon !


Klockan sex small det, fullt på mitt EasyLine pass, och det drog igång hela mig.
Fokus var ungefär : Work Hard or Go Home !

Sicket ÖS
Och kommentarer som - Hade det inte varit du här idag, så hade jag stannat hemma !

OM LEENDET GICK FÖRBI ÖRONEN OCH HELA VÄGEN RUNT ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0