Chocka kroppen X 2.

 
 
Dagarna flyger iväg, springer mellan jobben och regnet öser ner därimellan.
 
Imorse stod jag på gymmet klockan halv 10. Och skulle styrketräna.
Jag vet att min bästa tid för styrketräning är mellan 13.00-17.00. Då är jag som bäst & piggast.
Men jag gick in med god inställning, för att utmana mig själv.
 
Det gick så där, kroppen ville inte riiiiktigt hänga med.
Men, jag tog mig igenom passet och nu i efterhand jäkligt nöjd.
 
Fem min innan passet skulle sätta igång på gymmet ikväll, bestämmer jag mig... Jag kör Body Pump! 
sist jag tränade detta ? säkert 5-7 år sedan. Jag kan inte minnas.
Jag fick mig ett gott skratt iaf, för uthålliga muskler på det sättet, ägde jag tydligen inte !
 
Nu är det snart läggdags, kunderna står och hoppas vid gymmet i morgonbitti, redo att tränas hårt en sista gång innan de går på semester.
 
Visst utsatte jag mig för magträning imorse också. Min absolut sämsta muskelgrupp pga att jag tycker det är dödstrist att träna.Att göra situps utan att försöka koppla på lårmusklerna är en konst i sig,
Imorse slet jag förtvivlat, och tillslut så hade jag grym kontakt  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0