En av de tyngre dagarna.

 
 
 
Visserligen kändes inte kroppen OK imorse när jag gick upp, men jag blundar ganska lätt för det.
Efter min löpning och käket gick jag in i koma. Då hade jag hunnit bli arg och ledsen också för jag råkat tappa mobilen i marken och poff med sprickor i glaset. (det löste sig snabbt som tur väl var :)   )
 
Kroppen värker, är öm och är absolut inte bästa vän med mig. Men pannben som jag är, packade jag väskan iaf, och stack iväg.
Jag kom inte så långt. Då jag hade feber varningar redan hemma, så sa allt stopp.
Svansen mellan benen sitter jag här nu igen.
 
Antagligen är det en Victoria förkylning som är på G,då kommer led och muskel värken med besked och jag går i slowmotion. Här blir det ingen snorighet heller nysningar. Hade dock hellre haft det.
 
Hoppas allt är över imorgon, så jag orkar med en Midsommar PW, och ett Midsommar Gym !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0