ENDORFIN RUUUUS !

 
 
Att jag inte spydde på träningen med Tim är ett under, ist har jag ett jäkla problem att få i mig käket nu.
Men jisses vad grym timme, och den var så lång. Den brukar gå så jäkla fort, och vi hann med så mycket idag.
 
Jag känner mig så jäkla stark med honom vid min sida, pressar mig till gränserna, kliver över trösklarna, droppar svett över stängerna andas så hela södermalm kan höra mitt flås.
 
 
 
"Upp med bröstet, SVANKA, starkare armar, snabbare, fortare, BÄTTRE KAN DU, KÖR, öka, fler, mera, ÖS PÅ !"
 
MAGISKA ORD!
 
Frontsquat, rörlighetsträning, frivändningar, marklyft, burpees!, kettlebells och massa mera !
 
 
 
1 Augusti närmar sig med stormsteg, men jag närmar mig min knäböj ännu mera, detta kommer jag ro hem !

 
 
 
HEJJA MIG !
 
 
Nu är det dusch, byte av träningskläder och möta upp Hanna för en PW. Vi har inte setts på riktigt sen vi tog hem våra Licenser för Personlig tränare, så detta ska bli en mysig stund !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0