Gym Marathon !


För ett par timmar sen stod massor av tappra själar vid startlinjen på Stockholm Marathon och började springa.
Vädret är kasst, dryga 4 grader visades vid Katarina hissen, Slussen och regnet slutar inte falla.
Det har regnat i över 36h i sträck nu, och vindarna är inte varma.
Jag satsade på mitt eget Marathon, och det inne i gymmet.
Rörlighet, Rehab, Foamroller, Benträning och Cardio.
2h 25 minuter tog detta mig.
Vart tusan sprang tiden i väg ?

Men med tanke på hur det var utomhus, ville man inte riktigt gå därifrån !

Och det finns inget härligare än när ens slit i gymmet smittar av sig på andra, och man får det sagt till sig.
Stolt som en höna (tupp?) njöt jag ! TACK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0