Kostrådgivare TENTAN Avklarad !

Veckan har flytit på enastående bra änsålänge !


Måndagen fylld med kunder och jobb, igår var det lite slappt då jag fick gå hemma och vänta på ett mail
för tentan för KOSTRÅDGIVARE :)
Provet tog mig exakt två timmar att genomföra på 70frågor, och jag var en aningen nervös efter en stund.
Frågorna var luringar ibland, och med liten datortext fick man spänna ögonen och verkligen lusläsa allt !

Mot slutet var jag alldeles för nerös, då man började inse att snart är provet över och måtte jag ha fått 70% rätt.
Som ni ser gick allt mega bra ! Men som jag är, är jag ju alltid nyfiken på vad man hade fel på, så ett mail ska iväg till The Academy och få de rätta svaren, jag vill ju kunna dem också !
Idag på förmiddagen var det jobb, umgåtts med mina kollegor och lärt mig lite nytt !
Nu ska jag hoppa in i duschen, för klockan sex är det jag som unnar mig själv det bästa jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0