Motivationen på topp.



Vädret vände här, och nu är det en fantastisk sommarkväll.
Precis kommit innanför dörrarna efter en middag med min vän Anton på Vapiano.

Nu är det dags för lite röj här hemma, senare ska jag shoppa loss på MMsport innan sängen kallar.




För stunden skickas det mängder med peppande SMS mellan mig och min fina Maryam.
Tjejen är på diet, och om tio dagar har hon sista checken. Hon är så grym & stark.
Världens bästa mentor till mig.
Sa precis till henne att den dagen jag blir stor, och behöver en tävlings coach, då är hon mitt första val !

Benträningen på gymmet gick fint, tungt som attsikens, och rörlighetsträningen kändes klumpig, trots skakningarna i benen efteråt, så kände jag mig smidig som en katt. = BRA TRÄNING !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0