När det rullar på !

Uppkommen till Stockholm tidigare idag, direkt till jobbet för fullt ös med energi till kunderna.
LYCKA !
Har knappt släppt min kalender idag, den är snart fullbokad med nöje, jobb och måsten.
Jag tycker inte alls om när det är så, då får jag en känsla av att kvävas, och vet inte när jag ska få tid till att andas.
Men, det gäller en månad, det kan bli nyttigt för mig också, MEN inte längre än så. För i längden är inte den stressen nyttig, någonstans.

Jag som vill vara ledig på riktigt en sväng. Men det får bli senare, men något jag ser framemot är
sommarkvällar i Sölvesborg, varma dagar på gräsmattan och hundbadet med Nellie.
Nellie när det är som bäst. Natur, Boll och lillmatte håller i kopplet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0