Sanningen gör ont.

 
 
 
Blev lite tyst här, för igår kväll trillade jag rakt ner i botten. I det svartaste hål.
 
På Timträningen gjorde vi mängder av tester, rörlighet, styrka, balans och Beep test.
FY TUSAN för Beeptest. Men som jag sprang. Pluspoäng för mig !
 
Sen åkte jag på den dära, den dära vännen som man kan tycka illa om, eller älska.
KALIPERmätaren.
 
Jag fick en chock, möjligvis för att jag inte var beredd på det testet och absolut vad resultatet blev.
Jag bet ihop framför Tim, men tårarna sprutade hela vägen hem, och en stund efter hemkomst också.
Totalt missnöjd, och för mig ett nederlag.
 
Men som min vän Maryam sa, se framåt nu ist.
Det är svårt när man är mitt i det, jag är centret av min egna kropp. 
 
Det gör ont i kroppen idag, inte av träningsvärk. Utan av ett stort nederlag. Jag vet inte riktigt hur länge jag tänker älta detta, bara jag kan ändra, och det sker nu, men att älta resultatet, kommer jag göra det tills resultatet är där jag vill vara ? 
 
Sanningen gör ont i oss människor, vi är duktiga på att förtränga eller inte möta sanningen.
Jag fick göra det igår, och jag vet... Det kommer göra mig starkare EN DAG.
Men inte just nu, nu måste jag få älta, vrida, vända och bara fundera. 
 
 
 
 
 
 
Idag kom min fina Maryam upp till Stockholm från Göteborg. 
Hon hade dejt med Helene uppe i Åkersberga så vi for iväg. Hon poserade, blev också kalipermätt med STRÅLANDE resultat ! Vilken kämpe du varit och ÄR !
Jag tränade rygg och hon axlar, och bara kelat hela dagen. 
Jag behövde det.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för alla inspiration, DU motiverar mig!!

Du har fått mig upp ur så många gropar, hoppas du kan ta del av din egen energi så du blickar framåt och skiter i gårdagen. Du är ju så bra på att sprida den filosofin hos oss läsare!

Skulle vara jättespännande att veta dina mått och framför allt vikt, din kropp är perfekt!!

Vi är ju alla olika men vore kul att läsa om din historia. Hur mycket vägde du som mest förut och när du började träna var det för att bli fit eller för att gå ner i vikt? Du har skrivit att du åt dåligt och jobbade inom restaurang t.ex.

Massor av frågor på en gång. Vet inte om du vill dela med dig men vill veta mer om dig, känns som du skriver i gåtor ibland ;)

Världens största pepp!

2012-06-28 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0