Söndags träning.



Regnet fullkomligt öser ner denna söndag. Grått och trist.
I bagaget har jag 28h jobb fredag, lördag och har precis betat av ytterliggare tre på gymmet.


Känner mig pigg trots vädret, och ska ladda lite här hemma med musik, celsius och välja kläder för dagens träning.
Det blir ben och rörelseträning för min benböj, och rehab såklart.

Och jag ska inte göra misstaget igen att svepa Celsiusen tio min innan passet.
Läste på min vän Fridas blogg att hon hade gjort samma sak med en liknande dryck.

Man blir duracell kanin efteråt ist, och mitt fnitter ekar i hela staden. En kropp och huvud som inte är van vid koffein blir ju en hel celsius ganska mycket med sådana substanser i. Så jag börjar ladda redan NU !




Le Mot Livet, Så Ler Livet Mot Dig !


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ja fy fan vad jag sprang runt här hemma. Helt dum i huvudet :) missss u <3

2012-06-17 @ 19:58:44
URL: http://friidas.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0