Träningsresan.


Igår som sagt var jag en av flera fina deltagare på Sportguiden Airways.



Vi blev hämtade med buss inne i stan, som senare tog oss ut till Bromma och Mornington Hotell.
Jag älskar det hotellet, det var där jag lärde mig allt om muskler, namnet på skeletten, hur en korrekt benböj ska vara, hur man tar hand om sina PT kunder, alla fystester osv...

Väl där stod Malin Nylén med ett varmt leende och välkomnade alla. Goodiebags delades ut, och ett enormt bort med plockmat. 


Sen vart det dags för Mårten Nylén som vi känner igen från TV4 och Sveriges verision av Biggest Loser att ta ordet.
En enkel men inspirerande föreläsning om balans i livet.
Även om man kan allt det i grunden, vet hur människor ska göra för att komma till en bättre hälsa, så är det enkelt att glömma bort det själv ibland.

Därefter tävlades det om en cykel, och sen Zumbade vi loss.

 

Tack för en kväll med träningstokar, motivation, pepp, glädje och värme.

TACK MALIN !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0