Utmaning, Utbildning och otroligt givande.

Efter en fantastisk dag sitter jag äntligen hemma. Kroppen är mör. Totalt.
För jag fick en chock ! Bollen som vi använde väger 3kg. Imorse kändes det som 3 hekto.
Men tjiii fick jag som var kaxig. Klockan sex ikväll vägde den bollen 23kg. Ungefär, det kändes så. Vi har svettats från 12.00-19.00 idag !

Vi har använt hela kroppen, mosat överkroppen och lärt, övat, lyssnat.

Jag ser framemot hösten, och höstschemat när dessa bollar kommer in på centret och medlemmarna ska få känna på allvaret !
Det bästa av allt på utbildning, var utbildarna.
Pernilla & Staffan.
Deras närvaro gav mig en otrolig inre styrka. Hela kroppen levde med.

Och det finns ju inget bättre än att umgås med människor som GER energi, ist för tar  ! All cred till de två !
Imorgon väntar en ny arbetsdag med uppstigning 04.50 !

Jag och Pernilla, och den döda bollen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0