Bra vs Dåligt.

Gårdagens pass. Alltså, sämre har min kropp mått men det var ett skämt.
Kom inte igång, kände mig tung, hittade inte känslan, fick inte till andningen.
Igår fick jag känna mig som en förlorare, och det mina vänner. DET ÄR INTE OFTA !
Drog ett konditionspass med Boxjumps, Crossfit Situps, Knäböj med hopp, tramp i mjukmatta och dumbbell Squat Clean Thruster.
Här kändes allt OK, endast OK.

Men nästa när vi fokuserade mer på styrka, det var ett skämt. Kraften fanns inte.
Så det var bara att acceptera, och dela upp den rundan....

Tur var räddade mina tjejer resten av kvällen som spenderades på Bellas i Bromölla med god mat och
en mängd leenden. Ni är guld. Guld och gröna skogar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0