För ett år sedan.

Vasaloppet gick av staplen kl 8 imorse. !
Jag vet inte hur många år jag varit bänkad. Och även iår.
Mitt i allt tog jag och Nellie en snabb promenad, och när vi kom hem hade mamma bakat scones !

För ett år sedan satt jag i Stockholm och tittade på Vasaloppet, samma dag bestämde även jag och Mia oss för att
springa Midnattsloppet.

så här såg det ut på min förra blogg för ett år sedan !

Här nedanför har ni bilderna jag la upp i förra bloggen den 13 augusti 2011. :)





Jag blir lycklig när jag ser de här bilderna. Jag vill igen ! IGEN OCH IGEN !

Om en timma är det dags för gym och dagens andra promenad med Frida !
ps, jag sprang inte loppet på 65 min, men 64 min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0