Idol, Hare, Någon Bättre.



Att ha en idol, en inspiration, någon som ger dig motivation, i mitt fall någon som är grymt BRA på allt hon gör, allt blir guld i det hon tar i, är det bästa man kan ha när man tränar och försöker nå sina mål.

Att hon med sitt varma hjärta gör att jag känner glöd, hon är lika mänsklig som mig.

Isa Gustafsson är bruden jag mötte den 19 September 2011 på Arlanda och förändrade min värld.

Hon ger mig så mycket pepp, glädje och vilja. Att bli lika bra som henne. För mig är Isa Oslagbar, Bäst och Enastående, Unik.
Isa tar mig till nya nivåer, och hon tror på mig.





18 Mars 2012 möttes vi på Arlanda igen. Adrenalinet hon gav mig då, satt i hela veckan på Fuerteventura.

Än en gång tog hon mig till nya nivåer, skrattade med mig och kämpade ihop med mig.
Ovärdeligt om ni frågar mig.

Tack Isa, För att Du Finns För Mig. All Lycka till DIG i Livet !


(Skaffa någon som kan ge dig motivation i allt som livet ger. Det ger dig kicken att ta i lite extra varje gång! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0