Njutning är livets lyx.


Att vakna och inse att våren är påväg med Stormsteg gör mitt ansikte väldigt lyckligt.
Nellan och jag begav oss ut på en timmes promenad i väntan på att älskade Sickan skulle komma och
fylla mitt hem med hennes fantastiska hundhår ! ;)
Nu ligger de på varsin kudde hära och jag sitter i telefonkö.


Att slippa pannband, tjocka strumpor och varma kläder är njutbart.
Solen mitt i nyllet så jag inte tappar träningsbrännan från Fuerteventura och en hund som har
svansen uppe i vädret hela rundan är lyx!

Men i ärlighetens namn saknar jag mina fitnessvänner så det svider i hjärtat, morgonpromenaden på ett blåsigt berg och hotellfrukosten som gav en proteiner, kolhyderaterna och fettet för att klara de underbara och intensiva dagarna i värmen och jagandet av träningsvärk och personbästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0