Spegel, Spegel....

Så många som går runt och inte trivs med sin spegelbild har blivit skrämmande för mig.
Jag har också varit där, tro mig. Djupt. Än idag finns det dagar då jag kan spotta på det jag möter i speglen.
Men 6 av 7 dagar i veckan älskar jag det jag möter, älskar att stirra på det jag åstadkommit, tittar närmare och inser det är ju faktiskt jag. Och jag har gjort det själv, endast min egna vilja och kraft.
För hjälpen jag har fått att komma så långt som jag har gjort, har jag bett och frågat om.
Jag har insett att ska jag lyckas måste jag ta råd av de bästa. Då fick jag bita mig i tungan, svälja stoltheten,  slänga i väg alla tankar om vad folk ska tycka och tänka om mig, för JAG MÅSTE TÄNKA ENBART PÅ MIG SJÄLV.

Jag är på god väg dit jag är på väg. Jag tänker njuta varje sekund av det. Jag vet att hälsan och kroppen jag vill ha, är endast min vilja och mina krafter som ger mig.


...Egentligen önskar jag bara att alla kunde älska sin kropp 24/7, eller iaf 6/7 dagar i veckan. För visst
har alla dåliga dagar. De måste man få ha för att uppskatta de bra ännu mera.
Godmorgon. :)
Detta fotot är det bästa jag vet. Så mycket minnen, kämparglöd,
svidande muskler, kärlek till träning, tårar för misslyckanden, leenden
för framgångar. Minutrarna innan fotot togs, hade jag gjort succé för mig
själv. Och... jag hade hittat "hem" och blev hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0