Sömn.


Hur mycket sover du ?
Jag mår som bäst om jag får 8timmars sömn, gärna mer.
När jag lägger mig i sängen tar det inte många minuter för mig att somna, och jag sover gott igenom hela natten.
För mig är sömnen tokviktig, och visst kan jag ibland bli irriterad över att jag inte är en av de människor som hade fungerat på 6 timmars sömn, då ibland man önskar att dygnet hade fler än 24 timmar.
Men det är bara att acceptera, MIN kropp behöver de timmarna.

Då jag gärna studsar upp runt klockan 7 på morgonen, är jag helst i sängen 22.00, varje kväll.

Att vara morgonmänniska är fantastiskt fint, att möta morgonen med en promenad, frukost, dusch och ha hela dagen att göra vacker är en gåva för mig.
efter dagens morgonrunda var det ett halvhjärtat försök att
visa er hur jag och Nellie matchar varandra på rundan.
Vi drog in några djupa andetag och stolta klev vi innanför dörren några minuter seanre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0