Adidas lurar.



Dagens pass blev intervaller på löpbandet, samt lite situps, eller rättare sagt ett par hundra tal.
I med hela dagen har gått i träningens tecken, och jag kommer ha träningsvärk på platser jag vet finns, men inte kommer åt själv, så kändes löpning som ett bra alternativ. Det får mig att rensa huvudet, och jag känner väl av att min kropp blir tajtare av den sortens träning.
Men njutningen satt idag i öronen. Mina nya hörlurar från Adidas ! Det känns inte som om de finns där, och sitter perfekt. Galet bra ljud, även om jag inte eftersträvar det så värst mycket då mycket ljud gör mig otroligt trött i knoppen så är det ett
måste med bra musik i öronen när jag trampar framåt.


Idag blev det mycket av Ozzy's låtar. Den mannen, med den rösten kan få mig att göra saker i gymet jag inte trodde var möjligt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0