Höja motivationen.

Från och med idag ska jag slaviskt skriva ner vad jag tuggar och sväljer, och hur träningen ser ut.
Jag ska följa min väg mot mina mål, när jag dippar, kunna se tillbaka hur jag mår, vad jag ätit, hur träningen sett ut.

Allt för att se när det går som bäst, och när jag hamnar på de dära platåerna, som man kan stå och stampa fötterna i.
Det ska bli så intressant, jag kommer lära mig så mycket om mig själv.
Imorse började morgonpromenaden helt okej, efter 100 meter börjar regnet piska mig i ansiktet.
Men, hela vägen in i kaklet och jag fortsatte. Att få ha sådana mornar, för att sen möta de bättre, inser jag att jag kommer njuta av flera sådana promenader.

tänk nu på min mat och min träning är planerad efter mina mål & förutsättningar.
Detta passar långt ifrån alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0