I Don't want the World To Change Me.


Igår, vilken fantastisk kväll. Jag rös hela dagen.
Och när jag äntligen var på plats på Satdion, så var jag på den bästa platsen på jorden just då.

Ett soligt Stockholm visade sin allra bästa sida. Stadion kokade av Ozzy fans, och stämningen var läskigt bra !

Att sedan en av våra legender, the Prince of Darkness, min största idol kliver upp på scenen och det bara fullkomligt brakar loss !

I CAN'T ******* HEAR YOU ! !!

Fjärde gången för mig, att få hylla Ozzy är ett måste för mig. 

Hur han gång på gång säger åt oss, God Bless You, I Love You All.

Det går max två låtar, sen säger han orden igen, I LOVE YOU ALL !
Att han hyllar sina fans på detta sätt är så uppskattat !
Igår levererade de och på detta ruset kommer jag kunna leva på länge.
Högsta punkten var när de lirar Mama, I'm Coming Home. Hela Stadion fylls med ljus från mobiler, tändare och allt man kunde hitta. Allas röster var på topp, och idag är vi känsliga i halsen.
Jag hoppas de som ser honom i Malmö på lördag, får uppleva samma fantastiska känsla som jag fick igår.
Jag hoppas, att Tommy Iommi slår cancern, och blir så stark att kunna komma tillbaka för att lira med Orginal uppsättningen av Black Sabbath ! För då vet jag, jag kommer få se Ozzy igen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0