Kostregistrerings program.

Efter en dag i skolbänken och även lite praktiskt i gymet som jag är GALET nöjd med ! (vi spelade kund-PT, och av mina tre försök som PT fick jag 4 & 5or som resultat av fem frågor på varje formulär ! där 5:A var max !)

Efter det en snabbsväng till gymet, behövde trycka ut lite energi.
Nu sitter jag här och har gjort lite hemläxa till kostutbildningen i helgen.
Energibalans.nu där vi skulle fylla i vad vi äter, tränar om vi tar några vitaminer och mineraler som tillskott.
Mitt resultat är FIASKO. Jag är inte alls nöjd, men när man inte är intresserad direkt av att pyssla med mat, så blir det lätt att jag äter kvarg till kvällsmat, och det är kanske inte optimalt. Någonstans. Alls. Nej.
Men, detta ger mig iaf en tankeställare, det är början på något stort ! 
Jag vet ju att min träning blir minst 50% bättre i längden, om tänket till maten är med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0