Leva på ruset !

GRATTIS MIN FINA TJEJ, MIN ALLRA BÄSTA VÄN, MIN TUFFASTE TRÄNINGSNÖRD, MIN INSPIRATION, MIN MOTIVATION, FRIDA, DU ÄR TUSAN ALLT OCH LITE TILL FÖR MIG.
GRATTIS PÅ DIN DAG, DU ÄR VÄRD DET BÄSTA OCH LITE TILL.
Alltså, jag hyllar denna tjejen över molnen, upp till månen, bort till pluto.
Dels för den fantastiska människa som ni nu läst hon är, och dels för orden hon skrivit om mig.
Läs SJÄLV -> Frida.


Jag blir så varm i mitt hjärta. <3


Jag står bakom dig i allt, för jag vet att du gör exakt detsamma för mig.
Vi tar världen med storm.
Om det bara fanns ord som räckte till.. !
läs igen !
detta slår all endorfin, allt adrenalin och alla serotoniner rusar lycka !

Kommentarer
Postat av: Frida

pusssssssss mitt hjärta, vad jag tycker om dig! ♥

2012-05-06 @ 16:30:01
URL: http://friidas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0