Lic. Kostrådgivare.


YEAH !

Så nöjd, så rörd och så otroligt skönt för själen !
Nu väntas bara en tenta över nätet och en hemtenta som ska skickas in, sen
kommer ytterliggare ett diplom som bevisar att jag verkligen är värd att kalla mig, LIC. KOSTRÅDGIVARE !

Mäktigt.
Det känns väldigt tomt inom mig, att jag nu är färdig Träningskonsulent.
Att jag inte har mera inplanerat hos fantastiska The Academy.
Jag kommer sakna de långa dagarna, allt te drickande, all frukt man öser i sig.
Men de har utbildningar jag är sugen på, men just nu
kommer fokus ligga på arbete, mig själv och att få hjälpa så många som möjligt
att komma igång med ett hälsosamt liv.

Tack Sussi för några fantastiska dagar. Du är otrolig som föreläsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0