Mat och att tänka till.

Som jag nämnt innan är jag ingen hejjare på det dära kvällsmålet som måste in i kroppen.
Särskilt inte när jag är trött, och det finns enklare alternativ till det, men med sämre energi innehåll.

Så igår vart jag smart. Matlådan stod klar igår, för att ätas nu ikväll.
Med lite planering funkar allt, även jag har börjat inse det nu.

På utbildningen idag, har vi gått igenom Marklyft, Benböj, Frontböj, Benböj igen, övningar för att upptäcka stelhet, (jag var stelast i klassen, med stelhet i fotleder, vader, bröstrygg & länden !) övningar för att lätta upp stelheten och sist men inte minst, pistols.


Världens bästa övningar, och dessa övningar tycker jag alla ska ta ett proffs till hjälp för att lära sig, för att sedan ta med de i sitt eget tränings schema, för att det är övningar som sätter många muskler i behov.
Kropp och huvud får tänka till på riktigt !

Så nu jäklar. Jag ska bli smidig, jag ska sätta en perfekt benböj innan 1 Augusti.
Deal !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0