Mat, timslag, energi, dagens.

Jisses vilken lång dag det varit ! Men så otroligt givande. ! Denna dagen kommer jag njuta av hela veckan !
Måndagar, som sagt. Favoritdag av alla veckodagar.
Ibland tror man att man planerat in i minsta detalj, och med min mat verkligen försöker jag.
Så här har mitt matintag sett ut idag.
Bcaa + Protein imorse vid träningen.
Frukost hemma iform av Kvarg, Musli, Funlight, Bär och en skvätt mjölk.
Lunch innan jag stack hemifrån tre timmar efter frukost. Matlåda med kyckling, grönsaker och fullkornspasta.
På tok för lite energi i den.
Mellis blev en omgång kvarg med bär och funlight. Som ni märker, jag gillar kvarg, och det är så galet smidigt.
Coreträning
Kvällsmål blev Felicias mat hon inte orkade äta upp, Avokado & Kyckling, och mina två kokta ägg jag hade med mig.

Alldeles för lite energi för mig, allt klaffade inte som jag ville. Men sådant händer.
Nu väntar lite kaseinprotein innan jag slår läger, för jag är tok trött nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0