No Pill Or Shake...


Så sant som texten säger, så är det endast hård träning och lagat ren mat som funkar i längden, och är hållbar.
Om man vill nå dit jag och många andra vill.
Här ovan får ni se mina shakes som jag samlat på mig. Smartshakes som kan byggas på underifrån med små lådor för protein, piller, gainers, nötter, eller vad man vill ha som mellanmål eller efter träning.

Jag klipper i mig protein efter träningarna för att jag blir inte hungrig. Jag vill väl inget hellre än att vara vrålhungrig efter en tung träning av löpning, styrketräning, PT timme eller liknande. Men jag får en mättnadskänsla, och vet att jag ändå måste fylla på. Då är detta ett magiskt hjälpmedel. På en proteindrink kan jag sen vänta 1 - 1½h  på att hungern kommer sakta och smygande.


Läs också att detta funkar för mig, alltså INTE ALLA. Jag har mixtrat, testat och läst mig till vad som är bra och funkar för mig.
Därimot skulle jag ALDRIG någonsin ersätta mina efterlängtade frukostar, mellisar, luncher eller middagar med piller eller shakes. ALDRIG. NÅGONSIN. Det ger mig inte den effekten jag vill ha i längden.
Och jag vill må bra, dygnet runt, tills den dagen de gräver ner mig och jag får jord i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0