Otrolig känsla !


Imorse kl halv nio satt jag och grät av lycka på bussen till utbildningen för ett samtal.
Jag är överlycklig. Mer om det sen.


I eftermiddags kom ett mail, som fick mitt leende att gå upp till öronen.
Mer om det sen.
Nu ska jag ta en lång kvällspromenad runt hela söder, njuta av dagen som spenderats ute på
Mornington hotell i Bromma för vidare utbildning i kostrådgivar kursen.
Inte så mycket nytt för huvudet, men idrotts nutrition är ju så spännande.

Hur tajmar du maten och träningen ? Vad tycker du är viktigast att fylla på med efter träning ? Kolhyderater, fett eller protein ? Och i vilka mängder ?

Behöver en vanlig motionär kosttillskott? När elitidrottare inte använder kosttillskott, vad händer då  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0