Pigg kropp, trött huvud.


Att stå på gymmet kl 06.20 varje morgon är grymt gjort av mig. 
Det tar på ens krafter att leverera pass efter pass, men jag upptäcker mig hela tiden stå och le mot mina kunder.


Det är ju fantastiskt att de jobbar mot en bättre hälsa och välbefinnande, och att just jag får hjälpa dem.
Fullt fokus på individerna krävs, och därmed är det en underlig känsla när kroppen är pigg och huvudet lite lågt.

Så nu är jag bara hemma en stund, slängt i mig dagens andra frukost och ska tassa bort till gymmet.

älskade fuerteventura.
låter svetten flöda under en WOD med solen i ögonen, och med Isa's grymma fysik i bakgrunden, kan man inget
annat än att bli motiverad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0