Piskar mig själv.



Vilken dag säger jag bara. Fullt ös från halv 6 imorse. Fram tills nu.
Morgonen startade på ett sätt som jag skrattar åt just nu. Klockan ringde och vaknade och kände mig utvilad i kroppen då jag somnade i bra tid igår.

Vad händer ? HJÄRNSPÖKENA KOMMER.
-Jag är lite snuvig.
-Jag kanske börjar känna pollen nu
-En lång dag, du behöver vila mer.
osv...osv...


VAD TUSAN slog det mig sen. Vad håller jag på med ? Nej nej nej, ut och piska mig själv.
Ist för morgonpromenad blev det löpning ist. Så går det när hjärnan försöker ta över en pigg och frisk kropp.

Detta tog mig ett steg närmare det mentala jag är ute efter. Starkt som attan.

Imorgon börjar jag skolan igen. Lic. Kostrådgivare står på schemat. Fantastiska Susanne ska guida oss igenom tre fantastiska dagar, för att sedan få lite ledigt, reflektera och sen på det igen om två veckor.
Det ska bli oerhört intressant, och jag är så peppad för att lära mig massa nytt.
Och tanken på att alla i klassen är lika intresserade som jag, vi ska hiva i oss kaffe/te, frukt, nötter och alla tankar vi ska dela med varandra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0