Run For Your LIFE !

Här är lite vad jag pysslat med idag.
Benpass på gymet först, Marklyft, Utfall & Knäböjen gick super, sen sa det stopp i benpressen.
Hur jag än vred och vände, så krampade mina höfter något katastrofalt.
Jaha, åkte hem pysslade med lite annat. Imorgon ska jag vara på utbildning så jag tog mig
ett äventyr och åkte dit vi ska vara så att jag hittar !
Hade träningsväskan med mig, och in till Sportlife, tomt som attan på folk.
Och jag började med 1x1 minuters intervaller på löpbandet.
Spring 1min, vila 1min.
Efter 30 minuter där var benen som förväntat helt paj, då
utmanade jag mig själv i att köra 1x1 intervaller på roddmaskinen ist.
Totalt 8 minuter.
Eftersvettningarna hade jag redan innan passet räknat med, och kepsen låg fint i väskan. :)

Lite tonfisk med paprika och chili i magen nu, ska snart laga lite matlådor för veckan.

En fantastisk dag, jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0