Träningen är min räddning.


Långa dagar i skolbänken. 9-17 9-18.30. Mellan dessa tider sitter jag på utbildning hela veckan. Även lördag !
Dessa två första dagarna har inte varit så krävande, då informationen som vi fått har jag redan från tidigare utbildningar, Men att sitta och lyssna på fantastiska Drew Stevens, som talar Engelska, får mitt huvud att känna sig som en fotboll fylld med sten ist för luft.

Imorse innan det var dags var jag ute och intervallade. Väckte benen i trappor, i backar upp och ner.
Hela tiden nära vattnet, för det ger mig ändå en känsla av lugn.



Efter skolan var det gymet, där small det på med bröst och triceps övningar. Passen blir inte så långa, endast mest för att få ut energin jag har sparat sittande hela dagen. Lufta huvudet. Men det sved ordentligt i triceps idag.
Det blir utan tvekan svårt att borsta håret imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0